OMSI Aktiválási probléma és javítása

tipsFIGYELEM! Az alábbi leírást szerzői jog védi, tilos máshol megjeleníteni, letölthetővé tenni akár részben, akár egészben előzetes írásbeli engedély nélkül!

A mostani tippünk azok számára készült, akik legális OMSI-val játszanak. Akármennyire is vigyázunk, előbb-utóbb el jön az ideje a Windows újratelepítésének. Ekkor érhet bennünket az a meglepetés, hogy az Aerosoft Launcher nem hajlandó aktiválni a játékunkat. A következő hibaüzenetet kapjuk:

52

A szöveg szerint elértük a maximális aktiválási számot.

Mégis, mit tehetünk ekkor?

Kattintsunk a hibaüzenet alatt a ‘Send a support request to Aerosoft’ feliratú nyomógombra, amely hatására feljön egy újabb ablakocska:

53Feljön egy mini levelező program a probléma adataival. Ajánlott a Comment mezőbe leírni röviden németül, vagy angolul, hogy mi a gond, majd kattintsunk a ‘Send’ gombra. Rövid idő múlva kapunk egy válasz emailt a címünkre, benne a hibajegy számával, így a problémánkat nyomon tudjuk követni az Aerosoft Support oldalán. (Linkje az email-ben megtalálható.)

Ha szerencsénk van – és indokolt – akkor az Aerosoft munkatársai visszaállítják az aktiválási számot, így újra tudunk játszani kedvenc játékunkkal.

Az első stressz után nézzünk utána, hogy mi is lehetett a probléma, máskor hogyan tudjuk elkerülni?

Nézzünk szét az Aerosoft Launcher-ben ehhez!

51

A fenti ikonok közül kattintsunk a három monitort tartalmazó ikonra, feljön az alábbi ablakocska:

50Itt látható, hogy hány példányban lett már aktiválva a játék (amint látjátok, háromszor engedi, utána jön a fenti hibaüzenet), valamint itt lehet az aktuális számítógépről leregisztrálni is az OMSI-t.

Nagyon fontos!

Mielőtt újratelepítitek a számítógépet, a ‘Log off this computer’ gombra kattintva távolítsátok el a gépről az OMSI aktiválását, így megelőzhető az aktiválási probléma.

One thought on “OMSI Aktiválási probléma és javítása

  1. Visszajelzés: Gyorstipp – OMSI aktiválási probléma |

Hozzászólások lezárva.