Tükör javítása 1.04 frissítés után

tips

FIGYELEM! Az alábbi leírást szerzői jog védi, tilos máshol megjeleníteni, letölthetővé tenni akár részben, akár egészben előzetes írásbeli engedély nélkül!

Ahogy korábban írtuk, próbálunk pár egyszerű leírást, tippet adni kedvenc játékunkhoz az elkövetkezőkben. Íme az első!

Feltelepítetted az 1.04-es OMSI frissítést, és kedvenc buszodnál lefagy a tükör menet közben?

A jelenség szerencsére nem hiba, hanem az OMSI készítői ezzel próbáltak pár fps-t kicsikarni a kissé elavult játékmotorból. A régebbi buszoknál ahhoz, hogy a tükrök működjenek, egy kis módosítást kell elvégeznünk. Navigáljunk el a javítást igénylő busz mappájába, majd szerkesztővel nyissuk meg az adott busz ‘bus’ kiterjesztésű állományát. Keressük meg benne a kamerával foglalkozó részeket. ( [add_camera_reflexion]-nal kezdődik)

Annál a tükörnél, amelyet szeretnénk mozgásba hozni, ezt a bejegyzést cseréljük le:  [add_camera_reflexion_2]-re, majd ehhez a bejegyzésnél az utolsó szám után írjunk egy 0.1 és 1 közé eső számot. Mentsük el az állományt, és ha mindent jól csináltunk, akkor máris mozgásba hoztuk kedvenc buszunk tükrét. (Az, hogy melyik az adott tükör, vagy a leírása alapján, vagy próbálgatással tudjuk eldönteni.)

Lássunk egy példát:

MAN SD202 D87 bus állományában a frissítés előtt ez szerepelt:

[add_camera_reflexion]
-1.342
5.345
1.799
0
52
169
0

a frissítés után erre módosult:

[add_camera_reflexion_2]
-1.342
5.345
1.799
0
52
169
0
0.15

Célszerű csak azokat a tükröket így beüzemelni, amelyekre feltétlen szükségünk van, hisz minden egyes tükör kemény fps-eket vesz el a játékból!

Reklámok