Újabb információk

Routeres fordítása:

6 évvel ezelőtt, 2007. február 12-én vette kezdetét a Marcel Kuhnt és Rüdiger Hülsmann által hegesztett OMSI fejlesztése. A 6. évforduló alkalmával a készítők mindannyiunk legnagyobb örömére bejelentették, hogy a már javában készülő OMSI 2 támogatni fogja a többmagos rendszereket.

Ez bizonyos helyzetekben akár 50%-kal több fps-t is hozhat az egymagos rendszerekhez képest.

A gyengébbek kedvéért elárulták, hogy a renderelés folyamatát, tehát a látott kép kirajzolását nem lehet párhuzamos szálra vinni, tehát a többmagos támogatás nem ezt a részt érinti. De! A teljes fizikai szimuláció, a scriptek, a hangok, az AI, textúrák, tile-ok, AI járművek betöltése futtatható párhuzamos szálon. (értsd: másik processzormag foglalkozik majd velük) Ugyan ez vonatkozik a részecske effektek vagy akár az árnyékok kirajzolására.

Egy frappáns hasonlattal segítenek megérteni a dolgot:
“Egy Picasso kép nem lesz 4-szer olyan gyorsan kész, ha 4 Picasso dolgozik rajta. De segíthet, ha egy titkárnő segít az irodai munkában, és egy gondnok rendben tartja a házat.”

Természetesen a mostani Spandau pálya nem lesz összehasonlítható az OMSI 2 Spandau-jával, sokkal összetettebb lesz, különösen Rathaus Spandau-nál.

És végül, de nem utolsó sorban: Az optimalizáció lehetővé tette egy sokkal jobb részecske effekt motor létrehozását OMSI-hoz!

Reklámok