Itt a vége, fuss el véle…

Amint sokan észrevettétek, az oldalon a tartalmak közzététele gyakorlatilag megszűnt. Egy ideig vártam türelemmel, hogy az új csapat elkezdjen híreket, letöltéseket megjelentetni az oldalon, most viszont úgy döntöttem, hogy az oldalt lezárom, a továbbiakban nem lesznek hírek, letöltések megjelentetve.

Az oldal mögött található ADrive tárhely előfizetése a nyár végén lejár, utána nem kívánom meghosszabbítani, azaz a lejárat után nem lesz elérhető a letöltések nagy része sem. Úgy vélem, hogy mindenki számára megfelelő időt adtam arra, hogy az általa igényelt kiegészítőket még magának lementse.

Az oldalon található cikkek szerzői jogi védelem alatt állnak, tilos azok újraközlése az írásos engedélyem nélkül! (Gondolok itt pl. a Rookie’s room, illetve Gyorstippek sorozatra!)

További kiegészítő “vadászatra” javaslom a hivatalos oldal fórumát, az arckönyv megfelelő csoportjait, illetve a hazai GSM Média fórumát.

Mindenkinek további jó játékot kívánok:
atty707

5 thoughts on “Itt a vége, fuss el véle…

  1. Kövesdi Zoltán

    Hát én is nagyon sajnálom.
    Valaki átmenthetné az oldal tartalmát másik tárhelyre, még mielőtt végleg megszűnik.

  2. Adelmayer Bence

    Nagyon sajnálom, hogy megszûnik az oldal.! Nagyon hasznos volt, bármi amire szükségem volt, akár infók akár untam a járgányokat, itt mindig újabbakat és újabbakat találtam melyeket pillanatok alatt letudtam tölteni.! Köszönjük az eddigi munkát amit az oldalba fektettél.!!!

  3. Gyulai László

    Köszönjük eddigi munkádat! Az adatok, cikkek azért lementve megmaradnak, nem? Hátha egyszer még újra elővehetjük őket… :/

Hozzászólások lezárva.